donderdag 5 januari 2017

Cadooke voor mezelf: een jurk waar ik blij van word!

Het lag reeds enkele weken te lonken naar mij. Deze prachtig stof van bij Miss Anais.
Na het maken van enkele kerstgeschenkjes en natuurlijk ook een nieuwjaarscadooke voor manlief was het eindelijk tijd voor een cadooke voor mezelf!

Deze comfortabele sweaterjurk waar ik heel blij van word! Een mooi extraatje is dat mijn zelfgebreide Bernadette-trui er nog bij past ook. Heerlijk warm en fleurig voor in de winter. Ja, het is een feit. Deze jurk scoort hoog bij mij. Er zal nog wel een tweede exemplaar verschijnen. Ideaal voor een plattelandsdame met haar outdoor-laarzen. 😄


Ik zag de sweaterjurk verschijnen op de blog van Bel'Etoile.  Zij gebruikte het patroon van de julia sweater  als basis om er een sweaterjurk van te maken. Op haar blog heeft ze hier een tutorial van. Waarvan ik dankbaar gebruik maakte :-).

Miss Anaïs was zeer behulpzaam. Via haar Facebookpagina kon ik haar gemakkelijk bereiken met al mijn vragen waardoor ik met een gerust hart online mijn stof kon bestellen. Het patroon van de julia sweater is tevens bij haar te verkrijgen.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: