zaterdag 25 maart 2017

Een kast vol stofjes en een hoofd vol ideetjes



Tja....Ik heb me vandaag laten gaan.

Het stoffen- en wolwinkeltje, Kashmire te Assenede (mij dorp) doet uitverkoop van een aantal stoffen. En ja, ik heb me laten verleiden. Ik vond 4 wondermooie stofjes die naar me lagen te lonken en in mijn oor fluisterden: " neem me mee...".



Nochtans heb ik ondertussen in mijn kast al wat mooie stofjes liggen. De meeste gekregen en enkele gekocht. Maar troost u, ik heb ook een lijst met naaiprojecten. Dus uit ieder stofje komt er een creatie. Echt, dat is een belofte aan mezelf en aan u!

Vanaf heden ben ik nu ook één van die madammen met een kast vol mooie stofjes en een hoofd vol ideetjes.
Maar elke dag ga ik trouw naar mijn ateliertje en werk ik lustig aan mijn naaiprojectjes. Soms eens een uurtje, soms eens wat langer...

Ok,  het gaat misschien niet zo vlug als ik zou willen.
Ten eerste ben ik een beginnende naaister. Ten tweede ben ik nogal eigenwijs en leer ik het graag op mezelf. Ten derde ben ik sommige dagen door gezondheidsredenen uitgeteld waardoor het naaien nog wat trager gaat...




Maar naaien is nu mijn zelfvoorgeschreven therapie en het doet me ongelooflijk deugd. Het is voor mij mindfullnes. Het helpt me echt om helemaal in het nu te gaan. Daarnaast helpt het me ook om, op een constructievere manier, om te gaan met de chronische pijn.



Dus de komende maanden zal ik nog vele uurtjes verslijten achter mijn naaimachine...
Wordt vervolgd.

Winkel: Kashmire te Assenede





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: