donderdag 11 mei 2017

Bernadetjes plukken uit de boom....


Velen zullen ze vorig jaar wel al vaak tegengekomen zijn: de Bernadetjes. Hier het verhaal van de Bernadette vest...
Ik breide vorig jaar een eerste exemplaar en al snel volgden er anderen. Ik kan ze ondertussen plukken uit onze boom 😉
Ze zijn super zalig om te dragen en lekker warm voor de frissere dagen. Ik draag ze zomer en winter, het hele jaar door. En ik ben er super content van!
De breiwol is van Katia volgens een patroontje van  Filomena . Je krijgt het patroontje gratis bij aankoop van Katia wol.
De gele versie is volgens het originele patroon. De andere versies heb ik steeds een beetje aangepast volgens mijn goesting. Ze zijn super gemakkelijk om te breien. En geloof me, als ik het kan....

Mijn breien is niet zo spectaculair maar bij een Bernadette vest heeft dat nog zijn charmes...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jouw reactie hier: